Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010

Η Public απαντά στην κρίση με επενδύσεις Σχεδιάζει διπλασιασμό του δικτύου της έως το τέλος του 2012

Με την εφαρμογή του δόγματος “η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση” η Public απαντά στην κρίση. Προχωρά στην υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος, παρά τις πολικές για το επιχειρείν συνθήκες στην ελληνική αγορά και “επιστρέφει” στη πόλη από την οποία ξεκίνησε, εγκαινιάζοντας την Πέμπτη το κατάστημά της στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων ψυχαγωγίας ξεκίνησε από την πρωτεύουσα του βορρά και το εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos πριν από πέντε χρόνια και σήμερα αριθμεί δέκα καταστήματα, με νεώτερο τη “ναυαρχίδα” του στη βόρεια Ελλάδα, στη στοά Χιρς, με εμβαδόν 3.000 τ.μ.
Η Public εκτιμά ότι το κατάστημα, μια επένδυση της τάξης των 15 εκατ. ευρώ, θα γίνει σημείο της βόλτας των Θεσσαλονικιών στο κέντρο της πόλης και θα προσθέσει δύο εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο για την εταιρεία.
Η επένδυση στη στοά Χιρς ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια, όταν η κρίση δεν ήταν καν φήμη. Συνάντησε απρόσμενες δυσκολίες, τις οποίες σήμερα επιχειρεί να μετατρέψει σε συγκριτικά πλεονεκτήματα, όπως την ανακάλυψη αρχαίων στα θεμέλια του κτηρίου. Οι εργασίες κόλλησαν για ένα χρόνο, όμως σήμερα, ένα κομμάτι του τείχους που οχύρωνε την πόλη τα πρωτοχριστιανικά χρόνια, μήκους 21 μέτρων -το μοναδικό που διασώζεται στην περιοχή. Είναι ορατό κάτω από το γυάλινο πάτωμα του καταστήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: