Δευτέρα, 24 Μαΐου 2010

Αλλάζει το online shopping

Ηρθε, ξεπούλησε και συνεχίζει! Το νέο, ηλεκτρονικό κατάστημα Getitnow. gr άνοιξε τις ψηφιακές του πόρτες την Κυριακή, κέρδισε τις εντυπώσεις, πουλώντας το iΡad της Αpple (το οποίο και ξεπούλησε σε ελάχιστο χρόνο) και φιλοδοξεί να αλλάξει τον χάρτη του ελληνικού e-λιανεμπορίου.

Πολλοί το έχουν αποκαλέσει «ελληνικό Αmazon», λόγω της μεγάλης γκάμας των προϊόντων που διαθέτει. Ο χαρακτηρισμός αυτός δεν απέχει και ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, μια και από το νέο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα διατίθενται όλα τα προϊόντα τεχνολογίας. Τηλεοράσεις, laptops, gaming, και ψηφιακά προϊόντα βρίσκονται στην καρδιά των ηλεκτρονικών του προθηκών. Η καινοτομία του όμως είναι η ενσωμάτωση και άλλων προϊόντων, τα οποία είτε δεν πωλούνται στο ελληνικό Ιnternet είτε δεν έχουν βρεθεί ποτέ πριν συγκεντρωμένα κάτω από μια στέγη.

Μεταξύ άλλων, μπορεί κανείς να επιλέξει και να ψωνίσει βιβλία, μουσική, ταινίες, παιχνίδια, αξεσουάρ, κοσμήματα, είδη για το σπίτι, για τον άντρα, τη γυναίκα, το παιδί αλλά και αθλητικά είδη. Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας, όχι μόνο η υπάρχουσα γκάμα θα ανανεώνεται με νέα αγαθά, αλλά στα πλαίσια της βελτίωσης του καταστήματος θα προστίθενται και νέες κατηγορίες προϊόντων. Συνολικά σήμερα υπάρχουν 300.000 διαφορετικά ήδη και ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί άμεσα.

Η τεράστια γκάμα των προϊόντων είναι μόνο το ένα από τα στοιχεία που κάνουν το Getitnow. gr να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα ψηφιακά καταστήματα.

Πέραν αυτού, μια σειρά από επιπλέον υπηρεσίες κάνουν τη διαφορά, τόσο σε σύγκριση με την Ελλάδα όσο και με το εξωτερικό.

Ως προς το οπτικό κομμάτι- γιατί κανείς δεν θέλει να παίρνει γουρούνι στο σακί- οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου μπορούν να επιλέγουν τα προϊόντα τους βλέποντάς τα τόσο σε φωτογραφίες όσο και σε βίντεο. Μάλιστα, οι φωτογραφίες είναι στην πλειονότητά τους υψηλής ανάλυσης και επιτρέπουν ζουμ, γεγονός που σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορούν να εστιάσουν στις λεπτομέρειες που τους ενδιαφέρουν.

Επιπλέον, ο επισκέπτης του online megastore μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρει συμβουλές για τα προϊόντα του ενδιαφέροντός του από τρεις ειδικούς που αξιολογούν μέσω βίντεο στην ιστοσελίδα αλλά και μέσω των blogs και των σελίδων τους στο facebook και το Τwitter. Ακόμα όμως και αν κάποιοι κρίνουν ότι οι γνώμη των ειδικών δεν είναι αντικειμενική, έχουν τη δυνατότητα να σχολιάσουν και να βαθμολογήσουν οι ίδιοι τα προϊόντα που επιθυμούν, δημοσιεύοντας τις παρατηρήσεις τους, τόσο μέσω μηνυμάτων όσο και μέσω βίντεο.

Παράλληλα, αν ο καταναλωτής αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ή χρειαστεί επιπλέον βοήθεια κατά την περιήγησή του στο site, υπάρχει ειδικό help desk και υπηρεσίες άμεσης συνομιλίας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνυμάτων στον υπολογιστή. Με ένα κλικ δηλαδή μπορεί κανείς να συνομιλήσει μέσω μηνυμάτων ή και ομιλίας με τους συνεργάτες του καταστήματος. 



ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: